Chocolate Peanutbutter Trifle

Så i går la jeg ut noen fantastiske muffins med Manuela’s Kakemix, peanutbutter og frosting. Siden jeg hullet ut muffinsene for å få plass til enda mer yuminess så blir det jo en del muffinsbiter til overs, og det går ikke ann å kaste bort vel? Så da er spørsmålet, hva skal man gjøre med restene? Mange av dere vil nok svare: cakepops! Jeg har aldri vært spesielt glad i cakepops, they’re kinda boring.. Although jeg kan se for meg at de er superfestlig for barn, for akkurat cakepops handler jo en god del om sprinkles og farger og pynt, syns nå jeg.

Anywhoosals, jeg er mer her: layer it and call it a trifle!

For å lage en trifle så trenger vi dette:

Muffins rester

Peanutbutter

Frosting

Peanøtter

Kanskje et jordbær eller to.

Alt du gjør er å legge ingrediensene i lag og toppe med peanøtter, frukt, bær eller krem, hva du vil.

Tada!

 

 

#dessert #festdessert #peanutbutter #peanøttsmør #sjokoladekake #sjokolade #trifle #snickers #peanøtter #sommer #manuelaskakemix #lovemanuela #mat #sommerdessert

4 kommentarer

Siste innlegg