Produkttest: Skyr Fersken og Bringebær!

En liten review sånn på tampen!

Skyr med Fersken og Bringebær:

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å skrive om denne, men plukket den opp i butikken her på lørdagen da jeg så den, bare for å prøve. Hadde glemt den litt til nå hvor jeg tenkte at den kunne være en grei kveldsmat.

Nam! Første inntrykk satt virkelig opp forventningen og den oppfyllte! Den luktet så godt av fersken med et lite hint av bringebær at jeg ble kjempespent på om smaken kom til å være lik og det var den heldigvis. Pluss for delikat myk ferskenfarge og kremete konsistens. Nå er ikke jeg vanligvis så glad i bringebær men disse to smakene passet merkverdig bra sammen. Rund og god, og ikke sur eller bitter som man forventer av et produkt med lavt sukkerinnhold. (kun 4 gr) Jeg satt liksom og stirret på pakken mens jeg spiste og tenkte at dette må da være for godt til å være sant.. fettfri, uten tilsatt sukker, med god konsistens OG smak? Did someone make a pact with the devil or something?

Q-Meieriene går virkelig seirende ut av Høstslippet 2013 for min del, tommelen opp for dere, godt jobbet!

Jeg tror nesten til og med dette kan være en utfordrer til min favoritt Skyr Vaniljevilje, gisp! What’s happening!?

Skyr Fersken og Bringebær, din lille rakker! Jeg skal nok spise mange av deg ja.

Terningkast: Ja!

 

#produkttest #skyr #qmeieriene #fersken #bringebær

6 kommentarer
    1. Nina Bakke: Det har du jammen rett i, både aspartam og acesulfam k…. det er jo ikke alltid ønskelig, men er desverre mange matvarer som har det. Er vel den prisen man må betale for mindre sukker.

    2. Selv er jeg utrolig glad i SKYR, og synes det er spennende å lese slike produkttestblogger. Allikevel er det noe som gjør at innleggene kan bli litt kjedelige og tunge å lese. Jeg etterlyser flere bilder, og da mener jeg ikke ”produktbilder”, men bilder etter produktene er åpnet og litt av hvordan de ser ut innvendig. For eksempel; knekke en sjokolade i to, vende yoghurten rundt, osv. Bare et tips til forbedring, altså. Consuming.co er stedet du bør titte innom!

    3. Madelen: Skjønner hva du mener 🙂 Jeg leser ofte bloggen til Consuming, hovedsakelig fordi jeg er veldig interessert i dagligvarebransjen og nye produkter. Vi har alle forskjellige bloggstiler og jeg tenker som så at de fleste vet hvordan yoghurt eller skyr normalt ser ut, så om det var noe banebrytende så hadde jeg nok tatt bilde av det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg