Produkttest: Mini Milk Chocolate Cookies fra Aunt Mabel’s!


Bildet er stjålet fra Aunt Mabels Facebookside: https://www.facebook.com/auntmabels

Jeg får bare si med en gang at dette var et gledelig tilskudd til kjekshyllen! Ifølge facebook så har disse vært å få kjøpt siden 1.september, men jeg har da altså ikke fått dem med meg før nå, snodig.

Jeg oppdaget nemlig disse små godbitene da jeg var på en kjapp søndagshandletur i går, og bare skulle kjøpe middag. Vel det ble ikke bare middag. 

Et lite gisp etterfulgt av: se så små og søte de er! Og et lite hopp i mitt myke cookie hjerte.

Disse cookiesene er de første myke småkjeksene jeg har funnet noen gang, og jeg elsker virkelig myke og chewy cookies. Vanligvis kan man enten velge mellom små, knasende kjeks eller store myke kjeks, og noen ganger så skulle man kanskje ønske at det gikk ann å få en kjeks man kan dele med andre, som også er myk. Det er disse! De kommer nemlig i en hendig liten 10-pakning.

Jeg skal ikke legge ut i det vide og det brede om smak (nam!), tekstur (mmmmyk!) og mengden sjokoladebiter (mmmmye!), men jeg kan si så mye som at du kommer til å ville ha hele pakken for deg selv.

Disse kjeksene treffer virkelig spikeren på hodet for meg, og han som var så vennlig å kjøre meg til butikken i går uttalte at de smaker som hjemmelaget. Det er vel et ganske stort kompliment? De lukter til og med godt, som vanilje og søt melkesjokolade og brunt sukker… mmm sugarcoma <3 En ting jeg også litke med disse er at de faktisk har en utløpsdato i nermeste fremtid, hvilket leder meg til å tro at de faktisk kan være i nærheten av så ferske som de smaker, og ikke produsert for å vare i en og en halv evighet. Mat som ikke mugner er faktisk litt creepy.

Dessuten var de akkurat passe store, veldig hendige og jeg likte at de lå i en søt liten pappeske bunn. 

Gjenkjøp: Oh yes, så ofte kroppen tillater! Jeg har faktisk allerede planer om å servere dem ved neste kaffeselskap…

 

#produkttest #minicookies #milkchocolatecookies #auntmabels

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg