Produkttest: Noisy Winter!


Bildet er lånt fra likenshare.no da bildet på tine.no var veldig lite

Ja, da har jeg fått smakt på Noisy Winter, takket være en gratiskupong fra Like’n Share! Hadde det ikke vært for dem så hadde det nok drøyd litt før jeg fikk smakt.

Først litt fakta:

  • Produsert av Tine Meierier
  • Inneholder 62% naturlig fruktjuice
  • Ingen kunstige smakstilsetninger
  • Ikke tilsatt sukker (bortsett fra fruktsukkeret i juicen)
  • Kan inngå som 1 av 5 om dagen
  • Flaske a 0,4 liter
  • 31 kcl per 100 ml

Så hva syns jeg? Vel, den var mer vintrete enn jeg først trodde. Da jeg leste ingrediensene kunne jeg ikke skjønne hva drue, eple og bringebær hadde med vinter å gjøre, men som Tine selv skriver på sine hjemmesider kan dette være et godt alternativ til julebrusen, og det kan det faktisk, det smaker nemlig litt julebrus, bare mildere og med mykere bobler.

Fargen er også rødlig, noe som gir den julebrus følelsen. Det hadde vært interessant å se hvilke fargestoffer som egentlig er i den “vanlige” julebrusen (jeg vet det er mange forskjellige, men den jeg drikker er fra Ringnes og er knall rød) i forhold til denne juicebrusen som vistnok ikke har noen kunstige farger eller smaker.

Embalasjen er iallefall veldig julete, med snøfnugg på rød bakgrunn, og en liten snøhette på innholdsfortegnelsen. Cute!

Alt i alt var dette en ganske okej brus, antakeligvis bedre for deg enn vanlig julebrus, kan forøvrig ikke bekrefte om det er tilfellet da jeg prøvde å søke opp Julebrus på Ringnes sine hjemmesider så kom det ikke opp annet enn en feilmelding. Håper ikke dette betyr at de skal ta julebrusen ut av sortimentet, for den er jul for meg!

Uansett, Noisy Winter var absolutt ikke dum, bedre enn jeg trodde, mild og god, og et litt sunnere brusvalg!

Gjennkjøp? Kanskje.

#produkttest #noisywinter #noisy #naturligbrus #tinemeierier #julebrus #brus

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg