The Vanilla Monologues Påske Giveaway 2014!

——–UPDATE—— VINNERENE ER NÅ TRUKKET OG KONKURRANSEN ER LUKKET, TUSEN TAKK TIL ALLE SOM DELTOK!——————

Hei alle bakeglade sjokoladeelskere! I det siste har jeg hatt så mye glede av bloggen at jeg rett og slett har satt sammen en fin liten giveaway til påske. Jeg ser at det er litt tidlig, men tanken var at giveawayen skulle være ferdig og premiene sendt ut i tide til å putte dem i påskeeggene deres, hva tror dere?

Jeg kommer også til å dele et bilde på Instagramkontoen min i forbindelse med denne konkurransen. 

Alle premiene er gitt av meg, og ingen ting er sponset. Mesteparten er også sukkerfritt, jeg vet hvor mye dere liker de sukkerfri oppskriftene, så da er det jo litt gøy å putte sukkerfri snacks i påskeeggene!

En heldig vinner vil stikke av med:

– 2 poser sukkerfri “M&M’s” fra Atkins

– 2 poser sukkerfri “Nonstop” fra Atkins

– 2 Pecan Cluster Caramels fra Chocolite

– 1 boks ekte vaniljesukker fra Cemo (fåes kjøpt på Kitchn, ikke sukkerfritt men supert til bakst!)

– En morsom rosa pannekakemix (heller ikke sukkerfri), Perfectly Pink fra In The Mix.

– En fin muffinpanne fra Søstrene Grene (perfekt for å få høye fine muffins med god form)

– En søt boks med bittesmå hvite perler til å pynte cupcakes og kaker.

Med andre ord, både ting for de sukkerfrie og de sukkerfulle!

En ekstra vinner vil motta en trøstepremie på en pose med Cake in a Cup Chocolate & Caramel fra Funksjonell Mat. (Ikke sponset)

På bildet nedenfor ser du nøyaktig hva førstepremien er:

For å være med i trekningen kan du gå frem på to måter:

1. Del dette innlegget på Facebook og kommenter med navnet ditt og mailen din i kommentarfeltet på dette innlegget.

2. Del bildet på Instagram og kommenter med navnet ditt og mailen din i kommentarfeltet på dette innlegget.

 

Vinneren vil bli trukket om nøyaktig én uke, så dere har god tid til å delta!

LYKKE TIL!

 

 

#giveaway #konkurranse #matblogg #mat #thevanillamonologues #sukkerfri #sugarfree #funksjonellmat #chocolite #atkins #suntsnop #sjokolade #påske #easter #påskeegg #påskegodt #matbloggsentralen #dessert #helgekos #godtno #ektevaniljesukker #søstrenegrene #påskekylling #cupcakepynt #cupcakes #muffins 

83 kommentarer

Siste innlegg