Følg meg med Bloglovin’ !

Dette er litt gøy, nå kan du faktisk følge meg med Bloglovin’!

Jeg har brukt Bloglovin en del i det siste og det er virkelig veldig hendig! Å ha alle bloggene du liker i en og samme feed, smarte greier! Det er også helt gratis.

Du kan enten følge linken øverst i innlegget, søke opp bloggen på navn, trykke på Bloglovin’ knappen til høyre på siden.

Om du ikke vil gå glipp av noen godbiter fremover, så anbefaler jeg absolutt å følge meg på Bloglovin’ ! Jeg skal blant annet komme med en ganske så yummy kake til påske, så det er bare å glede seg.

Her er noen av søtsakene du kan finne her fra før av:

Crostata med Frangipane og Fiken!

Devil’s Food bursdagskake!

 

Vegansk Peanutbutter Chocolate Pie!

Stickybuns med tranebær og appelsin!

Nugatti Pai med Salt Peanøttsmør Bunn!

 

Happy Blogging!

 

#followme #bloglovin #pai #dessert #kake #festkake #oppskrift #matblogg #matbloggsentralen #crostata #devilsfood #sjokoladekake #bursdagskake #gjærbakst #vegansk #vegan #crueltyfree

9 kommentarer

Siste innlegg