Nominert til Årets Matblogger!

Jeg er fremdeles på “Hæ.. meg?”- stadiet, men jeg må bare dele at jeg nettopp fikk mail om at jeg er blitt nominert til Årets Matblogger!

Tenk at noen har tatt seg tid til å nominere den lille bloggen min! Det blir utrolig spennende å titte på alle de andre bloggene som er nominerte, og se hvem som vinner til slutt.

Hvem enn det er som har gjort det, tusen takk, det er utrolig hyggelig!

Woohoo!

 

#nominert #åretsmatblogger #matblogg #matbloggsentralen #vulkan #mathallen #godtno #bakeblogg #dessertblogg #dessert #bakst #kaker #sommer #is

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg