Halloween Giveaway 2014!

—————————————————- Avsluttet Konkurranse —————————————————————-

 

Ja da var det vel unektelig høst, og med høsten kommer også Halloween, eller Allehelgensaften om du vil.  Ivertfall for meg.

Halloween, eller All Hallows Eve,  feires siste helgen i Oktober, og faller i år på Fredag 31. Oktober.

For de som ikke vet hva det egentlig går ut på så er det hovedsakelig en Amerikansk høytid hvor man feirer de som har gått bort, og bruker kostymer og lys til å konfrontere døden og dens krefter. Det høres kanskje litt pompøst og merkelig ut, men i praksis er det for det meste skumle kostymer, gresskarlykter og godteri til barna.

Vil du lese mer om Halloween kan du gjøre det HER. 

Jeg vet det er mange som ikke er så begeistret for det, men jeg syns det er så gøy å se alle Halloween greiene som dukker opp på amerikanske blogger rundt omkring. Alt fra DIY utkledninger, til kaker, muffins og dekorasjoner. Selv har jeg et par vampyrtenner som er min go-to når jeg skal pynte meg til Halloween.

Det er flere norske butikker som slenger seg på, blant annet Nille, som jeg handler mye Halloweenprodukter fra. De har alt du trenger for en morsom Halloweenfeiring; kostymer, pynt, godteri og sånne bøtter du kan gå rundt med og fylle med godis!

Over til mini giveawayen!

Her har jeg samlet:

– Monster Cupcakes dekorasjonskit, til 24 cupcakes

– Cupcake & Cookie Stensiler med Halloween tema

– Poison godteriposer, en pakke med 15 stk.

– Monsterøyne i sukker, 25 gram.

Så kan du lage dine egne Halloween cupcakes eller andre skrekkelige fine bakverk! Alle produktene er fra Wilton og er i god kvalitet. 

Alt du trenger å gjøre er å skrive navnet ditt i kommentarfeltet nedenfor, og så trekker jeg en vinner Mandag 27. Oktober.

Innlegget er ikke sponset, jeg har selv betalt for produktene.

 

Lykke til alle sammen!

 

#giveaway #konkurranse #halloween #cupcakes #trickortreat #halloweengiveaway #wilton #høst #oktober #oktoberinspo #matbloggsentralen #godtno #cacas #sebloggen

50 kommentarer

Siste innlegg