Instagram, deling og inspirasjon!

Er du på Instagram?

Jeg er ikke spesielt god på hverken Pinterest eller YouTube, og Twitter har jeg ikke konto på en gang. Men Instagram! Der har jeg funnet min greie!

Trykk på bildet ovenfor, eller følg denne linken, for å komme til min Instagram konto @TheVanillaMonologues !

Jeg har blitt veldig glad i akkurat denne appen og syns det er kjempegøy både å følge og bli fulgt. Det er så utrolig mye inspirasjon å hente! Og jeg oppdaterer ofte Instagram med både bilder og konkurranser jeg ikke deler her på selve bloggen. Jeg kan sitte lenge av gangen å bare trykke meg rundt på forskjellige kontoer å samle inspirasjon og idéer! Dessuten er det  veldig lett å kommunisere der, og har dere spørsmål angående en oppskrift eller en kommentar til et bilde, så er det bare å skrive, så svarer jeg gjerne fortere der enn jeg gjør her! 

Det er så gøy når andre liker det jeg lager! Og ekstra gøy er det når det blir delt oppskrifter og bilder på Instagram!

I dag delte @oluf_lorentzen, et svært importfirma, bilde og link til oppskrift på disse krydrede kanelbollene med gresskarpuré, en oppskrift jeg selv også er utrolig glad i. Den gir deg de luftigste og mest velsmakende kanelbollene du kan tenke deg, med et hint av krydder og deilig cream cheese frosting!

yFCHoQPNIi
Et par tastetrykk og så kan du dele et bilde med hele verden, I love it!

God Tirsdag alle sammen, her skal jeg ligge under dyna og være forkjølet og se på Netflix og surfe rundt på Instagram for å hente inspirasjon til hva jeg skal lage de kommende ukene!

 

#instagram #sharingiscaring #inspirasjon #diy #matblogg #kakeblogg #bakeblogg #gjærbakst #kanelboller #mat #bakst #dessert #forkjølet #oluflorentzen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg