Mine beste Epleoppskrifter!

De Norske eplene har begynt å dukke opp både i trærne og i butikkene, og det ser jeg på som den perfekte anledning for å dele mine beste epleoppskrifter med dere! 

Her er det noe for en hver, blant annet min personlige favoritt; Supersaftig eplekake med lønnesirup, som nådde helt opp som finalist i Norges Beste Bakst konkurransen i fjor. Den er søt, fyldig og fantastisk servert lun med vaniljeis!

Dessuten har jeg tatt med to sukkerfrie alternativer som gjør seg supert både til hverdagskos og helgekos. Kanskje det også inspirerer deg til å piffe opp matboksen til uka?

Klikk på bildene under for å komme til oppskriftene!

Supersaftig eplekake med lønnesirup:

Eplemuffins med varmende krydder og kremost frosting med kanel:

Saftig sukkerfri eplekake:

Sukkerfrie eplemuffins med hasselnøtt streussel:

 

God helg, alle sammen!

 

#eplekake #eplemuffins #epler #høst #høstbakst #lønnesirup #kake #muffins #cupcakes #matbloggsentralen #bakeblogg #kakeblogg #dessertblogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg