Produktpakke fra Lime Nordic aka One Happy Blogger!

Jeg er en veldig heldig jente! Jeg har vært så heldig å motta en produktpakke i dag fra De veldig hyggelige menneskene hos Lime Nordic! De importerer amerikanske snacks og godteri til Norge, men de har også sine egne godteriprodukter. Vil du sjekke dem ut så kan du gå inn på Facebook siden deres her: https://www.facebook.com/pages/Lime-Nordic-As/728840290464810

Her er et kjapt bilde av det jeg har fått, og som jeg gleder meg til å sette i gang og smake og annmelde her på bloggen!

Kan allerede si at jeg gleder meg spesielt til de små flaskene med drikke, som heter Fruit Shoot, og de oransje pakkene med Reese’s Peanutbutter Cups!

Det passet jo eksepsjonelt bra på en fredag også da.

Denne matbloggeren gjør iallefall en liten happydance på kjøkkenet akkurat nå!

 

#matblogger #happydance #produktpakke #produkttest #smileymoods #reeses #reesespeanutbuttercups #pretzelpieces #snyders #smileysour #fruitshoot #smileysalty #limenordic

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg