Produkttest: Reese’s Peanutbutter Cups!

 
Bildet er lånt fra Wikipedia.

Disse små godbitene var en del av produktpakken jeg fikk av Lime Nordic, og en av de produktene jeg gledet meg mest til å sette tennene i.

Har aldri sett dem noe annet sted enn Deli De Luca i Oslo før, men siste uken så har jeg sett dem både på Ultra i Sandvika og på 7/11 på Kolsås, så det blir spennende å se om folk nå kommer til å få opp øynene for Reese’s Peanutbutter Cups!

Noen av dere har forresten kanskje smakt Boyer Peanutbutter Cups, som man også finner på Deli De Luca, men IKKE døm disse etter Boyer -produktet, disse er mye bedre!

Utseende og emballasje:

Emballasjen er en sterkt oransj folie, med gul skrift. Dette er ikke spesielt appellerende i seg selv, men det er et varemerke som Reese’s har gjort seg viden kjent med, og som skiller seg ut fra andre varemerker, og derfor er lett å få øye på. Øynene søker seg rett og slett automatisk til de sterke fargene, og både de som ikke er kjent med produktet og de som ikke er det, vil ha lett for å merke seg denne varen i hyllen.

Pakken har en vekt på 42,5 gram, fordelt på to store peanutbutter cups, og hver cup sitter pent i hver sin papirkopp.

Smak og innhold:

For de som ikke har vært borti dette før så er en Reese’s Peanutbutter Cup en kopp av peanøttsmør dekket med melkesjokolade. Elsket av Amerikanere i årevis! Det høres kanskje litt spesielt ut for de av dere som ikke har prøvd disse to smakene sammen før, men tro meg, de fungerer sammen!

Sjokoladen er passe søt og myk, og peanøttfyllet er kremete og salt, med små crunchy biter av peanøtt. Fyllet er også litt søtt, og sjokolade til peanøttsmør ratioen er behagelig balansert.

Det er som om søtt og salt giftet seg og fikk en baby, en lekker liten foodbaby. Tvillinger faktisk, siden det er to i hver pakke!

En annen ting jeg merket meg var at produktet smakte veldig ferskt, og ikke som om det har ligget i ett eller annet lagerrom i år og dag.

Så da har vi med andre ord en fersk vare som både er fløyelsmyk, crunchy, søt OG salt? Hva mer kan du egentlig be om? Du kan be om en bit til, for denne kommer mange til å elske!

 

 

#produkttest #limenordic #reeses #reesespeanutbuttercups #peanutbutter #peanøttsmør

6 kommentarer

Siste innlegg