Rosa Sløyfe – Denne bloggen bryr seg!

Nå er det Oktober og det betyr Rosa Sløyfe måned!

For å vise min støtte har jeg satt inn en rosa sløyfe i margen, og du kan også støtte dette tiltaket ved å trykke på den rosa sløyfen i margen.

Denne sløyfen skal stå på siden min ut hele Oktober.

Slik ser den ut: 

 

 

Du kan også vise din støtte ved å gå til denne nettadressen: https://kreftforeningen.no/rosasloyfe/ og kjøpe alt fra et smykke, en refleks, et handlenett eller et forkle.

Her kan du blandt annet også lese om Rosa Sløyfe Aksjonen, hva pengene som samles inn går til, brystkreft og hvordan du kan undersøke brystene dine for å oppdage brystkreft tidlig.

Ha en god og frisk måned, og til de av dere som er berørt av sykdommen: ta vare på hverandre og fortsett å kjempe!

EDIT:

I går fikk jeg endelig kjøpt meg en sånn rosa sløyfe- hals som jeg har gått og tenkt på så da fikk jeg bidratt med litt penger også! Prøvde den i dag og den er super når du trenger å ha noe i halsen på tur og ikke orker et helt skjerf !

#rosasløyfe #rosasloyfe #kreftforeningen

10 kommentarer

Siste innlegg