Instagram Konkurranse, Reese’s Peanutbutter Cup – Samsung cellphone cover!

———————————————-Vinneren er trukket og kontaktet———————————–

 

For å feire at vi har kommet oss over på andre siden av jula så holder jeg en liten nyttårskonkurranse! Premien er 3 Reese’s Peanutbutter Samsung mobiltelefon covere. Coverene kommer også med skjermbeskytterbelegg man kan velge om man vil ha på.

ioFXhXFF69

Alt du trenger å gjøre er å klikke deg inn på Instagramsiden til bloggen, finne innlegget om konkurransen HER, reposte og tagge meg og så trekker jeg tre vinnere innen slutten av uken. Easy right?

Coverene ble gitt meg av Lime Nordic som premie i en bildekonkurranse jeg deltok i, i høst, men i og med at jeg ikke har en mobiltelefon som passer til disse coverene så gir jeg dem heller bort!

Godt nyttår alle sammen 🙂

#konkurranse #instagram #instagramkonkurranse #reesespeanutbuttercups #samsung

5 kommentarer

Siste innlegg