Vareslipp 17. Februar!


Bilde lånt fra side2.no

Leste nettopp denne artikkelen: http://www.side2.no/aktuelt/article3747886.ece

Bare jeg som gleder meg som en liten unge? Håper bare Meny og diverse andre butikker i nærområdet slenger seg på bølgen og faktisk gjør en liten innsats for at dette skal bli stas!

Merker det blir flere av produktene her som skal prøves hjemme hos meg! Kan nevne både Fjordland’s nye lunsjprodukter, Polly peanøtter i sjokoladeplate og Synnøve Findens Gresk joggurt med vanilje *gisp* kanskje den til og med kan rivalisere min kjære Vaniljevile Skyr!?

Også veldig spent på Sørlands Chips Utvalgt For Sesongen, I mean Bacon og Honning? Hm…  Litt skeptisk til brunost på tube, blir ikke det egentlig bare prim? Eller tenker jeg helt feil? Dette er litt for spennende for en sart sjel!

Og var det noen som fikk med seg at Oreo kjeks kommer til å komme i nye varianter? VarientER! Det betyr kanskje at de har mer å rutte med enn den litt lunkne Freia sjokoladeplaten med Oreosmuler… Det er da lov å håpe.

 

#vårslipp #17februar #matprodukter #soexcited #pollypeanøtter #synnøvefinden #fjordland #meny #sørlandschips #brunostpåtube

7 kommentarer

Siste innlegg