The Vanilla Monologues Påske Giveaway Vinner!

Da er årets påskekonkurranse offisielt stengt, og vinneren er trukket!

Dette er noe av det jeg syns er ekstra morsomt, å kunne gi bort morsomme ting til leserne mine!

So without further ado;

Hovedpremie: Tina Rotberg Triger!

Trøstepremie: Elise Dyling Nordfjæren!

Jeg vil også dele ut en liten ekstra gave til Merete Svartis Ludviksen som sendte meg dette flotte diktet:

“Et drømmesett til en som meg,

som elsker å bake til alle på min vei:)

Bryllupskaker, konfirmasjon eller dåp,

de ringer meg for å høre om det er håp:)

Ikke har jeg de største forutsetninger nå,

hjelper meg med alt jeg finner og kan få:)

De vakreste kaker jeg prøver å servere,

digger responsen når jeg en kake levere:)

Skulle så inderlig gjerne hatt litt stæsj,

tror kakene mine hadde blitt knæsj:)

Om jeg skulle få denne store ære,

ville jeg deg evig takknemlig være:)))”

 

Det er sånt som får meg til å smile! Vet ikke helt hva hun skal få enda, men jeg skal finne på noe fint! 🙂

Jeg sender mail til vinnerne i løpet av dagen så dere kan sende meg postadressen deres, gratulerer så mye til dere alle!!

 

#giveaway #konkurranse #påskegiveaway #konkurransevinner #vinner #thevanillamonologues

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg