Produkttest: Maarud Kickers; Nacho Cheese!

Jeg har vært så veldig heldig å få tilsendt Maaruds sommerprodukter som blir lansert 1.Mai!

Jeg elsker virkelig å få pakker i posten, spesielt når de inneholder så mye godt!

Dere kan med andre ord virkelig glede dere, Maarud har slått på stortromma og kommer med en del nylanseringer, blant annet denne posen med noe de har valgt å kalle “Kickers”.


Bildet er lånt fra maarud.no

Akkurat denne posen inneholder Kickers i smaken Nacho Cheese.

Posen er på 150 gram, den ser større ut, men det er fordi innholdet er så luftig og lett så det må liksom en del til for å veie 150 gram. Den har et oransje og hvitt design som ikke er spesielt appellerende for meg, men jeg regner med at det skal gjenspeile nacho osten den smaker av.

Og den smaker virkelig ost! Chipsen har samme konsistens som “kyllingklubbene” i Chicken Pomms for de som husker den, og smelter på tunga etter et par tygg. De er også dekket av et oransje og rødt krydderpulver, og ser ut som trekantede osteskiver, med sånne hull som noen oster har.

Jeg kan ærlig innrømme at jeg var skeptisk etter første bit, det smakte ikke så mye som jeg kunne tenke meg, og konsistensen var uvant sammen med denne smaken, som får tankene til å gli mot nacho chips og tortilla chips.

Men så tok jeg et par biter til og da greide jeg plutselig ikke å stoppe! Det smakte mer og mer for hver bit, og etter noen biter merker man også et spicy innslag som bringer noe positivt til smaksbildet. Liksom en rund og god cheddar-smak med litt kick. Nam!

Det her var faktisk skikkelig godt, og jeg har funnet på et slagord til Kickers, sånn uoffesielt: Once you snack, you won’t go back! 

 

#produkttest #maarud #sommernyheter #produktslipp #nylansering #matblogg #bakeblogg #nyhet #produktanmeldelse

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg