Produkttest: Baderinger fra Maarud!

Jeg var litt usikker på om jeg skulle skrive om disse. Jeg er nemlig ikke helt solgt, og produkttestfruen fra Consuming.co har allerede skrevet om denne nyheten i dette innleget.

Men jeg har bestemt meg for å kaste inn mine meninger i ringen, like vel. Alle produkttester kan ikke være superpositive tross alt!

Jeg fant dessverre ikke noe offisielt bilde på maarud.no, så da blir det dårlig mobilbilde!

Emballasje:

Jeg liker sommermotivet, og de friske fargene. Det er litt gøy at baderingene ligger i en skål på en kai, klare for å kastes ut i vannet. Kreativt og koselig!

Smak / Konsistens:

Hm.. det er her det stopper litt for meg. Jeg hadde forventet større ringer. De i pakken var relativt små, og litt smalere enn bildet på posen. Konsistensen er luftig, men samtidig litt kompakt, vanskelig å forklare.

De skal smake grillkrydder, men jeg kjenner faktisk ingen grillkryddersmak, heller en søtlig løksmak. Det smaker rett og slett mer frityrolje enn grillkrydder. Jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å si dette om noe, men disse smaker for fritert. De er på en måte for tunge, og baderinger skal jo være luftige!

En annen ting, jeg VET jeg har smakt denne smaken før, men jeg greier ikke å pinpointe den… den minner sterkt om en annen snacks, om jeg bare kunne huske hvilken!

Om det først skal smake av krydder så er det ofte best om kryddersmaken er markant, og lett gjenkjennelig, som i disse nydelige chipsene fra Maarud jeg skrev om for en uke siden!

Oppsummering:

Pluss for fin og sommerlig emballasje.

Trekk for lite grillkryddersmak, og snodig konsistens.

Gjennkjøp: Nei ikke denne gangen.

 

#produkttest #gjennkjøp #produktnyhet #maarud #baderinger #potetgull #matblogg #bakeblogg #dessert #snacks

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg