Produkttest: Lindt HELLO Strawberry Cheesecake Bar og HELLO Cookies & Cream bar!

Håhå hello beautiful!

Jeg starter herved produkttest-sesongen min med disse herlige sjokoladene fra Lindt, et Sveitsisk merke. 

Jeg har en stor forkjærlighet for melkesjokolade fylt med melkekrem, og disse to herlighetene er nettopp det: nydelig melkesjokolade med melkekrem og cookiesmuler. 

Ikke bare har disse barene et morsomt og stilig design, som er mer flashy enn vi er vant med på norske produkter. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg tiltrekkes av fancy emballasje!

De har også morsom skrift på selve sjokoladen som HELLO <3 og Nice to Sweet you!

Disse pratsomme små barene er rett og slett fine nok til å gi bort, men så gode at du vil beholde dem selv….

Cookies & Cream baren er veldig søt, med både melkesjokolade, melkekrem og søte cookiebiter,  kanskje litt i meste laget for noen, men jeg elsket den.

Strawberry Cheesecake baren er litt mer syrlig, og alle smakselementene kommer virkelig frem; søt melkesjokolade, syrlig jordbærmelkekrem med ekte jordbærbiter, og crunchy cookiesmuler.

Hver bar er på 100 gram, og 10 ruter, og har et pappomslag som kan lukkes igjen om du ikke orker å spise alt på en gang. (Not really a problem)

Flere av dere har kanskje smakt Freia Melkesjokolade med Oreo smuler, og personlig synes jeg disse barene har det den sjokoladen mangler. Det blir ikke like tørt og kjedelig når man legger til melkekrem og litt syrlighet. Når det er sagt gleder jeg meg veldig til å prøve Freia sine nye bakemixer med melkesjokolade og Oreos. Jeg har allerede tatt en titt på boksene og jeg må si at så langt er jeg imponert. Der er veldig forseggjorte og om innholdet er like profft som emballasjen er det bare å si seg godt fornøyd.

Nei hva mer kan jeg si, jeg er superbegeistret! Om det er noen som helst tvil om du skulle teste ut disse til helgen så er svaret ja, ja det skal du.

Sveitserne altså, de kan sin sjokolade.

Er det forresten noen som vet hvem som er importør av Lindt i Norge? Jeg fant disse på Meny i dag, men har aldri sett de der før. Anyone?

Gjennkjøp: Uten tvil, ja.

 

 

#lindt #melkesjokolade #melkekrem #HELLObar #freia #matbloggsentralen #matblogg #bakeblogg #produkttest #test #strawberrycheesecake

5 kommentarer
    1. De kan kjøpes på Dropsen. Dropsen ligger enten på Sandvika Storsenter, Østbanhallen eller i Stavanger. Ligger en egen Lindt butikk på paalet i Oslo også. På dropsen har fått inn nye smaker på de sjokoladene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg