Siden sist!

Nå har det vært stille her på bloggen en stund, så jeg tenkte det var på tide med en liten oppdatering!

Jeg har nemlig fått et veldig spennende oppdrag som jeg har jobbet masse med, og som jeg gleder meg skikkelig til å dele med dere! Vi må imidlertid vente littegrann, da oppdraget ikke skal publiseres før i Mai. Men til da oppfordrer jeg alle som vil ha litt hyppigere oppdateringer til å følge meg på Instagram, der skjer det nemlig mye mer enn her på selve bloggen i form av oppdateringer, bilder og små hint om hva jeg holder på med for tiden!

Noen ganger har jeg også konkurranser og utfordringer som jeg kun legger ut på Instagram, og det vil du vel ikke gå glipp av? 🙂

Du finner bloggen på Instagram @TheVanillaMonologues !

Når det er sagt skal du ikke se bort ifra at det kommer noen nye og spennende oppskrifter fremover i de neste ukene, jeg har nemlig flere idéer som jeg gleder meg til å få testet ut!

Ha en nydelig dag i solskinnet, alle sammen!

 

 

 

 

#matblogg #bakeblogg #mat #bakst #kake #pasjonsfrukt #diy #instagram #matbloggsentralen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg