Produkttest: Maarud Holiday Creamy Paprika & Onion!

Produktet i denne testen er tilsendt, men innlegget er ikke betalt.

Vi er alle kjente med Maarud Holiday Dip, ikke sant?

Pulveret som du blander med rømme, som gir den helt distinkte smaken av løk, søt paprika og persille. Forøvrig også den eneste dippen jeg liker.  Jeg spiser sjeldent dip, men når jeg gjør det, så er det Holiday all the way.

Derfor var jeg også ganske skeptisk da jeg først skulle smake på potetgullversjonen av favorittdippen min. Jeg tenkte at det umulig kunne bli godt, og at det umulig kunne smake i nærheten av det dippen gjør. Jeg kan jo bare med en gang si at jeg tok feil.

Dette var faktisk skikkelig godt!

Med en gang jeg åpnet posen luktet jeg Holiday-krydderet, og det luktet akkurat sånn som når du åpner en liten pose med dipmix.

Flakene i seg selv var lette og sprø. veldig behagelige å tygge. Smaken er krydret, men ikke sterk, og man slipper den plagsomme sårheten på tunga man ofte kan få av krydderpotetgull. 

Jo mer man spiser av den, jo mer kjenner man den kremete og fyldige Holidaysmaken, og jeg kan ærlig innrømme at det var vanskelig å stoppe når jeg først hadde gått i gang!

Like vel var det litt snodig å kjenne Holidaysmaken uten den avkjølende følelsen man får i munnen av rømmen. Lurer på om det er en smak som er her for å bli? På posen sto det at man kunne kjøre dobbelt opp og dyppe Holiday potetgull i Holiday dip. Noen som har vært så badass å prøvd det?

 

Gjennkjøp: Nå var dette produktet tilsendt, men jeg er ganske sikker på at det kommer i hus igjen!

 

 

#mat #potetgull #holiday #produkttest #matblogg #kakeblogg #bakeblogg #dessert #snacks

 

7 kommentarer

Siste innlegg