Mine Topp 3 Sukkerfrie Oppskrifter med Bær!

Det er så utrolig mye deilige bær i både butikker og i naturen for tiden!

Men nå som hverdagen banker på døren, og mange av oss er tilbake til å spise litt sunnere og litt smartere, så er det ikke alltid man har lyst å spise disse bærene med alt for mye sukker. Eller så kan det jo faktisk også hende at man ikke tåler sukker, eller at man har noen form for diabetes, eller at den man baker til har behov for et sukkerfritt alternativ.

Derfor tenkte jeg at det hadde vært gøy å dele mine topp 3 sukkerfrie bæroppskrifter med dere! 

Dette er oppskrifter som ikke bare er gode til å være sukkerfrie, men skikkelig gode generelt! Bare trykk på teksten under bildene, og du blir videresendt direkte til oppskriften.

Jeg håper dere nyter dem like mye som meg og mine har gjort!

Forresten! Lager du noe fra bloggen vil jeg kjempegjerne se! Så om du legger det ut på Instagram, tag meg gjerne med @TheVanillaMonologues så jeg får sett alt det nydelige dere lager! 🙂

Sukkerfri vaniljekake med jordbær, appelsin og kokos


Sukkerfritt Jordbærsyltetøy med Vanilje!

Sukkerfrie Triple Berry Bars med Crunchy topping!

 

ENJOY!

 

#sukkerfritt #sugarfree #bær #norskebær #funksjonellmat #sukrin #sukringold #jordbær #blåbær # bringebær #syltetøy #sukkerfribakst #matblogg #bakeblogg #dessertblogg #mat #dessert #kake

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg