Nominert til “Årets Bakeblogg” i Bakeren og Kokken Blog Awards 2015!

Jeg har vært så heldig å bli nominert til Årets Bakeblogger i Bakeren og Kokken’s Blog Awards 2015!

Det er utrolig gøy å bli nominert, og jeg gleder meg masse til å følge konkurransen og se alle bloggene som skal være med! 

Er jeg den heldige vinneren i min kategori kan jeg stikke av med et gavekort på 5000 kroner, og tittelen Årets Bakeblogger.

For å vinne trenger jeg deres hjelp! Om du liker bloggen og det jeg lager, så gå inn og stem på min blogg på bakerenogkokken.no/blogawards2015

Jo flere stemmer jeg får, jo større sjanse har jeg for å vinne.

Om du ikke har lyst å stemme er det også helt greit! Jeg setter pris på alle dere som leser, kommenterer og lager ting fra bloggen, dere gjør det ekstra gøy å jobbe med dette her!

Kommentér gjerne under om du stemmer. Det er alltid morsomt å se hvor engasjerte dere blir! 

 

 

 #bakerenogkokkenawards2015

Blog Awards 2015 arrangeres av Bakerenogkokken.no i samarbeid med Klikk.no Mat og Bakelyst.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg