Hei og Halloween!

Hei alle sammen! Nå har det vært stille på bloggen her en liten stund, og det har sine grunner. Jeg har blant annet vært forkjølet i nesten tre uker, og det er mye å henge fingrene i for tiden utenom bloggen. Da blir det ikke like mye tid og krefter til baking og konfektlaging som jeg skulle ønske, men jeg håper at jeg kan komme sterkere tilbake etterhvert.

MEN nå er det snart Halloween og de fleste av dere vet hvor gøy jeg syns det er, så siden jeg ikke har orket (eller rukket) å lage noe nytt til dere denne gangen tenkte jeg at jeg kunne dele et stort innlegg jeg skrev i fjor, hvor jeg viste mine beste oppskrifter til Halloween, og snakket om mine tanker om selve feiringen.

Om du vil ha litt inspirasjon til hva du kan lage så anbefaler jeg absolutt at du tar en titt, og for å gjøre det trenger du bare å klikke på bildet øverst i dette innlegget, så kommer du rett til oppskriftssamlingen!

Her er det noe for alle, fra skrekkelig god monsterfudge, til cupcakes pyntet i sort og oransje, til gresskar cookies og sukkerfrie mini marsipangresskar.

Lager du noe fra bloggen vil jeg veldig gjerne se, og du må mer enn gjerne tagge meg på Instagram @TheVanillaMonologues!

Ha en god Halloween, alle sammen!

 

#halloween #halloweenbakst #halloweenoppskrifter #godteri #trickortreat #knaskellerknep

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg