En ny blogg-vår!

Det har vært litt stille her en god stund, og her om dagen sa jeg litt om dette på Insta stories, men for de som ikke er på instagram tenkte jeg å skrive et lite innlegg om det her også.

Hovedsakelig har det vært to grunner til denne lille bloggpausen, og det er blant annet at jeg har vært syk med bihulebetennelse av og på siden før jul.

Som flere av mine medbloggere vet har det også vært omrokkeringer på blogg.no, og portalen har fått nytt opplegg. Det var usikkert om bloggen fikk være med videre, men nå har jeg fått bekreftet at den er blitt flyttet over til det nye opplegget, yay!

Bloggen ser derfor litt anderledes ut, og det er nå blitt lettere å navigere seg mellom de forskjellige kategoriene i arkivet, som du finner på toppen av siden.

Det ligger med andre ord til rette for en ny blogg-vår her på The Vanilla Monologues, og jeg gleder meg til å fortsette å dele oppskrifter med dere, svare på spørsmål om ingredienser, snakke om baking og både gi og få inspirasjon utover våren og sommeren!

Følg meg gjerne på Instagram, jeg er ofte mer aktiv der og legger ut både stories og bilder!

 

Ps. slenger med et bilde på sinnsykt god jordbæris på pinne med et hint av vanilje, fordi vi trenger en smak av sommer.

 

– Marie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg